Tuesday 22 November 2011

22/11/2011

inikah yang dikatakan mainan cinta? kau datang dan pergi dengan sekelip mata... kau datang dengan membawa cinta dengan membawa harapan... sgalanya berjalan lancar... setelah kau hidup senang dengan kemewahan yang kau miliki kau terus melupai aku dan apa yang memedihkan lagi apabila kau sudah tidak rasa perasaan cinta terhadapku lagi.. saat itu betapa hancur hatiku.... kau kata mulakan haluan hidup masing2... setelah aku mula merasai cintamu kau meninggalkan aku sendirian tanpa perasaan... beginikah akhir cinta kita... aku masih terus berdoa pada ilahi.... moga hubungan kita sentiasa berkekalan dunia akhirat dan yang lebih suci dengan mengakhiri ikatan yang sah.... kau kata aku akn lihat di status fb... andai kau membuat kembali single bererti hubungan kita sudah tamat... begitu nmudah cinta di mata kau sayangku... terima kasih untuk segalanya... 

No comments:

Post a Comment